søndag 17. august 2014

China Blue!

God Søndag kveld!
Butikken fylles opp nå med høstvarer, den beste tiden når det kommer til interiør og klær. Deilig å pakke seg inn i strikk og myke plagg, det er viktig å ikke fryse. Det skal ikke jentene her i huset gjøre heller. Idag har jeg fått fikset garderoben til begge to med høst- og vinterklær. Nå kan bare snøen komme! (men helst ikke). Klær som er blitt for lite er nå pakket bort på loftet og noe "gammelt" er dratt frem. Kjekt at minstemor kan arve fra storesøster.
Deilig å være klar så tidlig på høsten. *klapp på skulderen*

By Timo er et av mine favorittmerker, alt er så flott med deilig kvalitet og fine detaljer. Nyhetene strømmer på nå og jeg går nesten i spinn. Toppen med blondehals har jeg ventet på siden innkjøpet i februar. Nå er den i butikk, lykke!
Se på de lekre detaljene. Og jakken som er silver coated er griselekker!
Jeg la den ut på insta da jeg fikk min, og den vekte oppsikt hos mange. Inni er den kjempesoft mens utenpå er den "malt" med metallfarge. Sammen med smale bukser og comfy ankelstøvletter er jeg klar for høsten:)






Ankelstøvlett-Debbie// Jakke-By Timo// Blondetopp-By Timo// Bukse-By Timo

Imorgen er det skolestart for store, fine jenta mi.
Tenk at hun er blitt så stor… Mange sommerfugler som løper fritt både hos mor og datter. 

Ønsker deg en fin start på uken!
Håper ikke det blir noen BLÅ mandag:)


Søndagsklem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!