torsdag 21. august 2014

Kvalitetstid!

God torsdag og messedag:)
Jeg sitter nå på vei inn til Oslo for diverse møter, innkjøp og interiørmesse. Det blir lange, hektiske dager med mange inntrykk og inspirasjon. Men herremin som jeg gleder meg!
Dette er tiden for å samle inspirasjon og tenke jul…og bittelitt høst. Butikken skal gjøres om i månedsskiftet med nye hyller, farger, møbler osv. Det meste er klart i hodet mitt, men det kan jo være jeg virkelig finner prikken over ién i helga:) Vi trenger sårt å gjøre om for alle møblene og nesten alt interiøret forsvant på sensommeren. Gøy når dere handler sånn og liker butikken.
Idag kommer det mange paller med varer, stakars Marianne som er alene på jobb. Men den dama bretter opp ermene og er ikke redd for å jobbe. Heldige meg som har så flinke ansatte!

Apropo hekstiske dager. Det er min hverdag nå for tiden. (og fremover)
Med en liten jente i barnehagen, en stor jente på skolen, en mann som jobber borte og en butikk som stadig vokser gjelder det å bruke tiden fornuftig. Jeg har funnet ut at struktur i hverdagen er kjempeviktig for å rekke alt. Opp i 6-tiden, dusje og stelle meg, smøre matpakker, stelle barn, spise frokost, følge til bussen, kjøre i bhg, jobb, jobb, jobb, hente barn, lage middag, spise, bade, barnetv, kvalitetstid, kveldsmat, jobb, jobb, jobb… henger du med?
Uansett, jeg prøver å nyte hverdagene og spesielt ettermiddagene med de små fult ut. Vi danser, leker, spiller spill, pusler, tegner, er ute, leser…og det som måtte fall oss inn. 
Jeg prøver å være til stede når jeg virkelig kan!
Og da er mobil og pc lagt bort. Som vi koser oss:)



-Mine Hjerter-

Bli med på innkjøp!
Titt innom igjen ikveld:)

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!