mandag 31. januar 2011

Penger til overs??

Kan du kjøpe denne flotte villaen!
Til den nette summen av 12,7mill.:)
Var ikke bare eksteriøret som fanget min interresse, men sjekk det kjøkkenet!!
*Sukk*
Helt etter min smak:) Dekker det meste av mine kjøkkenønsker som jeg nevnte i forrige innlegg. Ja takk!
Spiseplass kjøkken...
..og spisestue vegg-i-vegg
Detaljer og perfeksjonisme til fingertuppene
Vil du ta en nærmere titt så se her

Hva synes DU?
Jeg flytter inn med engang! 
Men først skal jeg titte litt mer på finn og en bloggrunde for mer inspirasjon

Vi har mottatt 1.utkast fra arkitekt idag, kanskje jeg viser imorgen;)

Tjolahopp:)

2 kommentarer:

  1. Her var det mye lekker inspirasjon!!!!
    Gratulerer med ny blogg forresten!

    Klem Elin

    SvarSlett
  2. JA TAKK ;)
    Helt etter min smak og stil... vi får krangle om hvem som skal bo der, jeg flytter også gjerne inn!

    Klem, C.

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!