onsdag 23. november 2011

Jisess! I'm in LOVE!

Sett noe vakrere juletekstiler?
Jeg har falt pladask og litt til!
Så tidlig at disse tekstilene var flotte når de ankom butikken min allerede i oktober... men når leverandøren kom med dette bildet. Ja, da sier bildet mer enn 1000 ord!

Ergrer meg nok en gang over at huset vårt ikke blir ferdig bygget til jul. Men neste jul, da skal jeg starte pyntingen tidlig og da blir det ikke snakk om å spare på noe. Jo mer jo bedre...*smiler fra øre til øre*

For de av dere som har et hus å stæsje i år, er alle disse herlighetene å få kjøpt i min butikk eller nettbutikken
Så skal jeg prøve å holde meg heeeelt til neste år! Skal godt gjøres..

Har du pyntet huset enda?
Jeg vil så gjerne, men prøve å vente til lørdag..

Klem

2 kommentarer:

  1. Her var det MYE fint ja :) Likte pytene veldig godt!

    SvarSlett
  2. Nydelige tekstiler!!!
    Du har så mye fint i butikken din altså ♥
    Jeg klarer nesten ikke vente med pyntingen jeg heller, men må vente til fredag...;)

    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!