tirsdag 12. februar 2013

Bondep!

 God kveld fra sofakroken!
Vi har fått inn de fineste putene i butikken fra norske Bondep, basicputer i stonewashed lin/bomull.
Slike basic linputer får man aldri nok av synes jeg. Det er de putene man kan bruke hele året og bare tilføre en og annen sesongpute itillegg. Jeg har beholdt den runde puten i gammelrosa, får jeg litt farge i stua.
Elsker fargeskalaen!
 Noen rosa kubbelys, lykter og puter er nok til å "fornye" et rom etter sesong. Jeg har valgt en dusty rosa siden det fortsatt ikke er vår. Klarere rosa synes jeg hører våren og sommeren til.
Noen få elementer i en farge er alt som skal til, en rimelig og enkel måte å friske opp et rom.
Mens basicputer i skalaen grå-beige-hvit kan man ikke få nok av.
Idag har jeg og veslemor tatt den første lange trilleturen. Godt å få litt barseltrim.
Jeg får sakte, men sikkert trene meg opp igjen. Uvant for meg som er vant til å trene mye, men samtidig er det viktig å ikke gå for hardt ut etter fødsel.
 
Nei, nå våknet den lille byltet som sov så søtt på brystet mitt. Siste mating før vi tar kvelden:)
 
Klem fra

Putene finner du Her og her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!