mandag 6. mai 2013

Raindrops!

Raindrops keep falling on my head
I'm not complaining
because I`m free
nothing worries me
 
Mandagskveld hello!
Nydelig dag har vi hatt i dag med god temperatur og sol. Jeg måtte dra inn storesøster kl.19 ikveld:)
Butikken er øyeblikkelig ferdig malt, jeg er så fornøyd!
Har noen grusomme før bilder jeg skal vise etter hvert, og etter bilder såklart.
Selv om solen endelig er kommet, gjelder det å være forberedt til våtere tider. Med de siste somrene ferskt i minne har jeg i dag kjøpt meg nye sko. Vel, ikke vanlige sko, men råtøffe gummisko.
Disse var så fine at de får pryde skjenken litt ikveld.
Disse finnes i butikken min og du kan tikke de hjem HER
I morgen skal jeg på TV....ut av komfort sonen. *gulp*
 
For de som lurer og spør så blir siste åpningsdag i Strandgata 16.mai. Den kvelden braker det løs med flytting. Kjenner jeg gleder meg vilt til ny butikk!
 
See you later Aligator!

1 kommentar:

  1. Fiiine sko!!
    Her nyter vi deiige sommerdager, men i morgen er det visst brått sliutt:(

    TV?? Så spennende!!:)
    Lykke til ♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!