mandag 29. juli 2013

En dag...

...skal jeg unne meg tid her:)
Nå kjennes det at vi er tilbake i hverdagen og ferien er over for nå. Jeg er egentlig i permisjon, men noen ganger føles det ikke slik. Med egen bedrift kan man ikke ta seg helt permisjon...dessverre.
Men gud hvor moro jeg har det og!
 Ny leverandør har vi fått oss, NYHETER.
Jeg elsker NYHETER!
Varene sendes fra de denne uken, så veldig snart er de å finne i butikken.
 
Kroppen skriker etter å legge seg. En meget effektiv dag og kveld er over, rakk aldri å slenge rompa nedpå sofaen for å slappe av litt.
I morgen fyller denne kroppen 30 ÅR! Weee!
Men ingen alder for å måtte roe ned tempoet.
Turbomamma it is.
 
I morgen skal jeg ut å lufte meg.
Mannen er på jobb igjen så da må jeg feire på min måte:)
 
Natti natt
 
Til info: fliser fra Bella fliser og interiør i Lier.

2 kommentarer:

  1. I love the little ladder where you keep your towel ;)

    SvarSlett
  2. Hipp hipp hipp hurra for deg!
    Kanskje du skal ønske deg "alenetid på badet"? Så fristende ut i dette fine badekaret :) Vi har i grunn også badekar som jeg enda ikke har fått prøvd - til høsten kanskje!
    Håper du har hatt en strålende fin bursdag :)
    Klemmer fra ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!