fredag 4. april 2014

Han forlot meg...

Ja, da sitter jeg her alene. 
Jeg er vant til å være alene, men helgen er ekstra koselig for da er mannen hjemme.
Men nå har han forlatt meg til fordel for a Olga.
Hun er av en eldre årgang, faktisk 73-modell. Bakpartiet hennes er sunket godt nedpå og hoftene er runde og brede. Hun er kritthvit, litt av ei kruttønne med ekstra krefter og høylytt.
Jeg er ikke lenger bare gressenke, men også rallyenke.
Mannen er i sluttfasen på byggingen av en MK1´er og jobber på for å bli ferdig. 
        
 Etasjefat og champagnekjøler fra Riviera Maison// Drømmeverden

Jeg skal ærlig innrømme at jeg sturer ikke.
Her sitter jeg med hjemmebakt knekkebrød, deilig ost, rødvin og gullrekka på TV.
Vet å kose meg når jeg:)
Jeg klarer ikke å flytte det mørkeblå ut.....ikke enda. 
Pasteller, spesielt lyserosa, kommer kjenner jeg meg selv rett. 
Men nå har jeg piffet det blå opp med en skikkelig fin pute, eller to faktisk. 
Puten med zic zac mønster er så fin og gjør så mye ut av seg. Og en mørkeblå pute med volang effekt fikk bli med hjem.
Hva synes du?
Pute m volang // Pute zic zac //  Sølv lysestake // dekkebrikke //  -Drømmeverden

Fredag og helgen er kikket igang.
Jeg synes det akkurat var mandag og nå er ukens beste dag snart over. En hel ubrukt helg ligger forann oss, og den skal nytes.

GOD HELG kjære lesere!
Imorgen skal vi en tur på hagemessen i Lillestrøm. Vi har jo en hage som ikke er helt ferdig. Håper på masse inspirasjon. Og kamera er med selvfølgelig.

1 kommentar:

  1. Det kan være helt godt at være græsenke en gang imellem. Bare fred og ro.
    Håber du hygger dig.
    Klem og god weekend.

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!