onsdag 13. august 2014

Out & About

Velkommen til Torsdag og snart helg!
Denne uken har vært så lang for en gang skyd. Ellers synes jeg at jeg bare skriver mandager og fredager i boken min, men at det bare er onsdagskveld nå er nesten ikke til å tro.
Kan være noe med alt det nye denne uken.

Minstemor har begynt i barnehagen og hun trives godt, dette går veien:)
Dagene her i huset starter alt for tidlig og går i ett. Akkurat nå skulle jeg ønske vi var to i hverdagen. Ikke bare blir det mye å holde styr på med de to små og hjemmet, men nå er det mye innkjøp, forberedelser, planlegging, fikse i butikken, sende varer osv i Drømmeverden. Denne tiden er hektisk, men veldig fin. Daglig kommer det inn så mye fine varer at jeg går nesten i spinn.



Minna skjørt // Piaf Blazer // Harper bluse // Debbie pumps

Skjørtet har jeg falt her for, se på de kule detaljene! At det er litt ull i det i tillegg paser fint for sesongen vi går i møte. Blazeren er super stretchy og kjennes ikke ut som en blazer, man blir ikke så oppstrammet:)

SUPER TORSDAG mine fine lesere!

Jeg kapitulerer i dette øyeblikk. 
Bena er slitne etter en lang dag og en god treningsøkt. 
zzzzz…..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!