søndag 30. januar 2011

Kjøkkendrømmen er:

Jeg vet hva jeg vil ha....tror jeg!
Synes dette med kjøkkenavgjørelser er litt skummelt. En ting er at det er skrekkelig dyrt, men det skal jo også vare i en mannsalder. Tenk om jeg skulle angre meg!?? Sist vi bygde ønsket jeg meg kirsebærfarget innredning, men etter 5år ønsket jeg meg hvit innredning. 

MINE ØNSKER:
*Et landlig, hvitt kjøkken med et herskapelig preg.

*Vinduer over benk, kanskje vask under vindu!? Hadde det sist, var veldig koselig men ikke alltid så praktisk med tanke på søl.

*Peis på kjøkkenet/allrom. Så koselig! Og kjøkkenøy, må ha bare må ha:)

*Og selvfølgelig min etterlengtede grueløsning!
Og kryssprosser
Bilder: Kvenum

Sist vi bygde var jeg ca 20år og hadde kanskje ikke såå sterke meninger og ønsker. Men det har jeg nå! *smiler*

Mine kjøkkendrømmer:
-Hvit innredning med kryssprosser
-Grue-løsning m/herskapelig preg
-Kjølehjørne
-Kjøkkenøy (gleder meg til å bake/kokkelere)
-mye benkeplass
-vindu over benk, evt vask under vindu
-hvit prselensvask
-herregårdslister opp mot tak
-peis

Vel, dette er ikke bare en drøm langt der borte lenger, det kan bli virkelighet!
Vi har satt tegnere på saken, så jeg venter spent på resultatet:)
Viser dere så fort jeg får det tilsendt!
Har du spesielle tips eller innvendinger, let me know:)

Vi Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!