lørdag 29. januar 2011

Her skal vi bygge, her skal vi bo...

Da er store deler av tomta ryddet for trær!
Huset skal ligge på toppen av denne "åsen" der hvor det er blitt åpent. Har fortsatt litt igjen å hugge, men noe må vi ta etterhvert også. Ønsket er å beholde mest mulig skog rundt, så vi får det huset i skogen vi ønsker oss. *smiler*

Her ser vi huset vi bor i idag, samt låven hvor Drømmeverden gårdsbutikk holder hus. Vi får en nydelig utsikt her på toppen. *JIPPI*
Fikk sommerfugler av å sttå på toppen her å skimte utover det nydelige landskapet. *klyper meg i armen*



Forelderene mine bor til høyre i bildet (rett under teksten). Deilig å måtte ta på seg jakken for å besøke hverandre. Idag bor vi nærmere, men ser absolutt fordelen med å få litt avstand fra hverandre og ikke minst vårt eget.

Ikveld blir det god mat, besøk av en venninne (frøken preggy med 10dager til termin) og hennes kjære. Deilig Lørdag!

God helg til deg og dine

Blogges!

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅ så vakkert!!! Her kommer dere til å få det fint. Jeg gleder meg så til å følge med på prosessen, det blir spennende å se hvilken type hus som havner på denne drømmetomten ;0) Kos dere masse i kveld, håper ikke "vannet går" ;0) Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Å, så spennende! Her tror jeg dere kommer til å få det veldig fint :)
    Gleder meg til å følge den nye bloggen din og husbygginga videre!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Oi oi oi, så vakkert. For en tomt og utsikt. Dette blir bra. Jeg skal få vist litt mer frem fra walk-in om ikke lenge. Vi kjøpte skap og innredning på IKEA, og der har de mange snedige løsninger for oppbevaring av smykker, sko, bukser og mer.

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!