tirsdag 2. september 2014

Teddy Bear!

Vi er kommet til september måned og da er virkelig høsten her.
Det finnes ikke noe bedre enn å tulle seg inn i deilige varme gensere og skjerf. Det gjelder å holde varmen selv om det blir kaldere ute.
"Teddy" stoff er så tøft og så utrolig bløtt. Jeg elsker den nye genseren fra by Timo. 
Finnes her

Please jeansen er kommet i en ny mørk farge med lyse sømmer. Denne gangen er den ikke slitt, men helfarget. Den må bli med meg hjem til høstgarderoben! Finnes Her
Eller til Praha i første omgang. Vi reiser dit allerede til torsdag. Jeg har jo ikke engang rukket å vente og glede meg, denne sensommeren har gått altfor fort.

Butikken blir så griselekker!
En litt mindre tenkt endring har blitt til total make-over for hele butikken. Det kommer nyheter på løpende bånd nå, vi rekker nesten ikke pakke det ut og få det ut i nettbutikken. Moro når kundene shopper fra eskene:)





Nettbutikken er oppdatert med nyhetene til Greengate, masse fint som er på plass. 
Glede!

Jeg har shoppet med meg noe deilig høstvarer hjem, nå skal stua høstes opp. Titter innom imorgen med bilder. So long!

1 kommentar:

  1. Så mye lekkert i butikkene om dagen ja!!
    Og den genseren var knallfin:))

    Ha en fin tur, kos dere ♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!