søndag 7. september 2014

Kontrakt signert!

Vel hjemme etter en fantastisk tur!
Jeg rakk akkurat inn døren før de små skulle legge seg. Godt å klemme litt på de først, og overrekke gavene vi har kjøpt. Mannen har reist rett til jobb så han er ikke hjemme før torsdag kveld. Da er det godt å ha skype og facetime!
Koffertene er pakket ut, sekker og alt annet er klart for morgendagen og jeg er i seng. Deilig å være klar og forberedt på nok en ny uke. Jeg har såvidt tittet gjennom bildene fra Praha, noe skal nok dryppe på dere også.

Nå kan jeg avsløre en liten hemmelighet for dere!
For litt siden hadde jeg et møte ifm denne bloggen. Nå er kontakten signert og jeg kan foretelle.
Om kort tid vil denne bloggen få nytt navn og ny plattform (og adresse, men jeg skal si fra). 
Bloggen blir nå flyttet til blogg.no. Jeg har signert kontakt med mediahuset nettavisen, snart er bloggen en samarbeidsblogg med Nettavisen/Side2. Jeg er så takknemlig og ydmyk over å få denne muligheten.
Tenk at min lille blogg som startet som en hobby for 3år siden får en slik mulighet. 
Jeg bruker utallige timer med foto, redigering, tekst og planlegging før hvert innlegg. Nå er det godt å føle at man får igjen litt for alle arbeidstimene. 

Tusen takk til alle dere som bruker tid på å titte innom, lese, se på bilder, lar deg inspirere, legger igjen hyggelige hilsner og shopper i nettbutikken min. Uten dere lesere hadde ikke Villa Drømmeverden ekistert. 
Mannen kom hjem med hvit hortensia og et supersøtt kort til meg. 
Han er stolt av frua si:)

Da gjenstår det bare å ønske deg en fin mandag, krysse fingrene for at det ikke blir en blåmandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!