mandag 1. september 2014

Barnerom inspo!


Jeg har surfet rundt etter inspirasjon til barnerom.
Veslemor trenger å få rommet sitt ferdig innredet. 
Hun har et hvitmalt rom med seng og noen få møbler, samt noen esker med "rot". Det gjenstår å se gjennom disse eskene og kvitte oss med det vi ikke trenger. 
Inntil nå har hun lekt i stuen, vi har en stor lekekrok der. Nå begynner hun å vise interesse for storesøster sitt rom, så da er det på tide med egen lekerom.

Jeg har nå bestemt meg for tema og stil. Hun skal ikke ha et prinsesserom med for søte detaljer, men litt rosa blir det. Marielle er en tøff jente, og det skal vises:)

Jeg synes det er vanskelig å finne fint interiør til barn. Derfor har jeg tatt saken i egne hender. Og vet dere hva? Masse godbiter er nå på vei til butikken min!
Er ikke det moro?
Det vil komme en del interiør, leker og fine gaver/dåpsgaver til gutt og jente.




Gleder meg til å style rommet hennes og vise dere!!!
Vurderer å male en vegg i gråfargen vi maler i butikken nå, for den er så fiiiin.

Happy Happy!

1 kommentar:

  1. gøy å innrede nye rom! Ikke alle som har mulighet til å bestille inn egne varer heller ;) Blir spennende å se resultatet :)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!