søndag 31. august 2014

En åpenbaring

God Søndag alle sammen!
Har helgen vært fin? 
Helgen min har vært effektiv, kreativ og veldig slitsom. 
Nå verker jeg i snart alle ledd i kroppen tror jeg…men det er SÅ verdt det! 
I utgangspunktet skulle vi rive og kle en vegg i butikken og deretter sette opp plassbygde hyller til interiør på veggen. Jeg var ikke fornøyd med de hyllene som var der. I tillegg skulle jeg rydde, organisere og gjøre noen andre småting i butikken.
Det var helt til jeg fikk en åpnebaring…

Den nye veggen ble så utrolig flott da jeg fikk malt den at det ville vært en "skam" å sette opp hyller på den. Jeg begynte å tenke nye ideer og ballen begynte å rulle. Noen ganger er det nesten litt "farlig" når jeg lar kreativiteten slippe fri. Til vanlig har jeg ikke tiden til å være så kreativ som jeg ønsker, men denne helgen hadde jeg full fokus på netopp dette. 
Jeg så for klær på denne veggen og etter mye frem og tilbake, tenking og testing ble det slik. Ikke nok med at klesavdeling i butikken gikk fra fin til fantastisk flott og elegant, men interiøravdelingen kommer til å bli mange hakk bedre også. Og det fortjener den med så mange fine varer og merker!
Jeg kan nesten ikke vente med å få den 100% ferdig. Ting tar bare litt tid når man gjør det så omfattende og snur om på hele butikken. 

Her er en del av klesavdelingen. 
Måtte bare henge opp litt klær så dere ser hvordan den kommer til å bli. 

Fortsatt mye jobb igjen, men vi kommer i mål:)

Tenk nå skrider vi inn i september måned og høsten er her.
Jeg er klar, og det er snart butikken også. Nå gjenstår det bare å lage skikkelig høst her hjemme. Kjøkkenet er ikke helt der enda.

Nyt mandagen og lag en god start på uken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!