torsdag 7. august 2014

Blooming Pink!

God morgen Torsdag!
Dagen igår forsvant før jeg rakk å titte innom. En aktiv og produktiv dag på jobb gikk unna i en fei, og jeg endte med å gå defra 2 timer etter stengetid. Deretter ble det er superbra styrkeøkt. Følelsen av at bein og armer dirrer når du går fra studio, deilig. Men dagen idag blir ikke så god kjenner jeg, har store problemer med å sette meg ned:)

Blusen jeg viser idag er bare så vakker!
Den har virkelig fått ben å gå på etter at jeg la ut et bilde på instagram. 
Florlett med høstens farge burgunder. Blondene er håndsydde, altså et lite kunstverk.
Skjørtet er også en flott høstnyhet, bare å få på seg strømpene når kulda setter inn.


        



Jeg får komme meg på jobb. Idag kommer jentene mine hjem igjen, det blir kos:)

Grip Torsdagen!

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!