mandag 25. august 2014

RM på messa!

God mandag og god ny uke!
Interiørmessen var effektiv og inspirerende for min del. Slike dager er lange og ganske slitsomme, mye skal på plass på kort tid. Jeg dro rett fra innkjøpsmesse til Drammen hvor vi skulle drikke ut en flott venninne. Jeg og ei til var forlovere for henne da hun giftet seg for ett år siden. Hun overrasket alle med bryllup i dåpen, så nå var det på tide å overraske henne. Vi rakk ikke noe utdrikkingslag siden de kastet seg rundt 3 uker før dåpen:)
Det ble Elvefestivalen, hotell og masse moro. En fantastisk kveld!

Den fineste standen på messen var Riviera Maison, min absolutte favoritt!
Vil du være med inn å se?



        




        





Fant du en favoritt?
Dette er bare noe av det du vil se fremover i Drømmeverden.
*Lykke*


Imorgen er det utpakking som gjelder på jobb, vi har fått inn så mye nye varer. Julaften og Bursdag på en gang dette her. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!