fredag 29. august 2014

Jeg flytter inn..

Happy Fredag er snart over!
Etter en 12timers arbeidsdag er jeg hjemom for å sove før det bærer tilbake imorgen. Ungene er sendt til fjells og mannen er på luftetur med a Olga i helga (les: rallybilen).
Det betyr alene hjemme for min del og det benytter jeg til de fulle. Ingen store utskeielser her i gården, bare jobb. Jeg har flyttet inn i Drømmeverden med drill, hammer, malekost, masse kreativitet og pågangsmot. Butikken skal fornyes, omgjøres, males, snekres osv. 
Fantastisk!

Hyllene fylles opp av godsaker, høsten er rett og slett best på interiør og klær!
Greengate sine nyheter er fylt opp med til randen, bare å kose deg. Det kommer på nett bare vi får hodet over vannet her:)
Med nye varer kommer det uendelige mengder med papp. Jeg kaster og rydder.
Nå skal det bli så ryddig og flott overalt:)


       

Endelig skal de hvite hyllene ned, som egentlig ble satt opp midlertidig. Knipset et bilde av de mens jeg holdt på med å tømme de. Forferdelige hyller!
En vegg er revet, ny satt opp og hyller skal opp. Det er planen ihvertfall.
Time will show:)



Viser mer når det er ferdig. 
Fy dette blir så fint!

2 kommentarer:

  1. Så gøy med litt forandringer da :)
    Og godt med litt alenetid så man får tid til å fikse uten at det går på bekostning av tid vekke fra familien.

    Her går helgen i lesing, vasking, pakking og avslapping.
    Akkurat vasket over gulvene i leiligheten, så nå har jeg en liten pause og titter innom blogglandia :)

    Ønsker deg en fortsatt flott helg :)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Spennende! Gleder meg til å se mer :)

    Klem C.

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!