fredag 1. august 2014

Lucky Girl :)

Idag våknet jeg av bursdagsang, gave og kaffe på senga. To små snupper og pappaen kom luskende inn på soverommet. Jentene hoppet opp i senga og ville hjelpe meg med å pakke opp.
På kjøkkenet stod en nydelig bukett med roser og frokosten var klar.
Jeg er heldig!

Mannen er hjemme fra jobb igjen så denne helgen skal vi feire litt. 
Bedre sent enn aldri. Sånn blir det når mannen er bortearbeider. 
Jeg var så heldig å få pulsklokke, det har jeg ønsket meg!
Den skal testes ut imorgen på løpeturen. Klokken er en Nike+ Sportwatch GPS.
Kanksje noen som kjenner til den?


God Helg fine lesere!

Ps! Anne Kat har bakt deilige kanelsnurrer som finnes i vår kaffebar. Er ikke det digg eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!