lørdag 16. august 2014

Oppkast, usminket og ærlig!

Denne lørdagen kunne ikke startet bedre!
Lillemor sov til kl.08.30 (!) i senga sammen med meg. (vanligvis våkner hun 06-07 tiden)
 Så koselig å våkne til suttelydene fra smokken:)
Vi har vært alene siden igår og da fikk hun sove hos meg på morgenkvisten. Mannen og Pernillemor har vært på campingen og pakket sammen for iår. *snufs*
Men vi måtte innse at vi ikke har noen ledig helg før høstferien, og da er jo sommercampingen vel overstått.

Etter en deilig morgenstund sammen med vesla var det tid for å komme oss avgårde å gjøre dagens ærender. 5minutter hjemmefra hører jeg brekninger i baksetet og vesla rekker å spy 3 ganger før jeg får stoppet. Ungen, setet og kosekluten var full av spy. Heldigvis var jeg rett ved Drømmeverden så da ble det et stopp der for å vaske alt. Marielle var da i full fart igjen:)
Hun har kastet opp 3 ganger tidligere i sommer, men da på lange bilturer. Nå er det vel bare å innse at hun blir bilsyk. Hun sitter bakovervendt i bilen, slik som er anbefalt. De gangene jeg har snudd henne har hun vært så blid og fornøyd. Noen som har tips mot bilsyke hos små barn?
Er eneste mulighet å snu henne riktig vei?

Idag har jeg fått nytt trekk på TFK vogna. Ryggen legges ned eller settes opp ved hjelp av glidelåsen. Den ene glidelåsen vår har vært defekt fra starten av. Endelig kan hun sitte rett i ryggen:)
Marielle stortrives i vogna si, og elsker å være med på løpetur. Noe vi gjør titt og ofte. 
Jeg kjøpte vår TFK jogster twist på barnas hus i Krokstadelva. Ikke bare fikk vi nytt trekk idag, men de smurte den opp, strammet bremsen og tok en full service på den. Slik ekstraservice liker jeg!
Vognen er nå enda bedre å trille, den er lett som bare det. Jeg jogget med den igår og måtte ut igjen idag for å teste. Den kan enkelt navigeres med en hånd. Jeg kan ikke få fullrost TFK´n  nok! Ikke bare er den fin å løpe med, men den er også god til trilleturer, på shopping, byturer, og komforten ift barnet. 
(nei, renne vognen er IKKE sponset ei krone)

Usminket og svette etter en fin løpetur!

Hu hei hvor det går!


Haha…som vi lo når mannen skulle ta bilder av oss. Ufresh, svett og usminket stilte jeg opp. Skal jeg løpe? Uff, dette ble kleint. Og han knipset.
Er det så farlig da? Alt kan da ikke være på stell hele tiden! 


Enjoy the night!

2 kommentarer:

  1. Her i Danmark findes der sådanne armbånd som skulle tage køresyge.
    Så fin en vogn til det hele.

    SvarSlett
  2. Uff, så kjedelig at hun blir så fort bilsyk, det er ikke noe godt... :(
    Men godt hun ble fort fin i formen igjen da:)

    FIN du er! Usminket eller ei :)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!