onsdag 27. august 2014

Busy Bee!

God kveld!
Nå merker jeg veldig godt at den mest krevende, stressende og tidkrevende tiden har startet. Jeg har arbeidsoppgaver til over hodet, men i mål skal jeg!
Det er viktig å sette seg mål og stå på når det gjelder.

Butikken fylles med nye varer radig nå, og nettbutikken med. Det merkes at butikk og nettbutikk vokser på hvert sitt plan. Jeg har bare mine 24timer i døgnet og merker at det er ikke nok. Det skjer så mye med butikken, nettbutikken, og bloggen nå. Jeg har laget meg lister så jeg bare kan checke det ut når det er utført. Perfekt:)
Igår tok jeg et valg som er veldig spennende og litt skummelt på en gang. Nå gjelder det bare å gi full gass, og henge med i svingene. Jeg elsker at det skjer så mye nå for tiden, gleder meg til å dele:)
Desverre øker mailboksen i takt med arbeidslista, så den skal jeg ta for meg nå. Før den sprekker!


Bena på bordet, kosepleddet på plass, tea i koppen og macen i fanget.
Jeg liker'e!

3 kommentarer:

  1. Så digg med travle tider, nye varer og masse og gjøre - det betyr BRA butikk:))
    Er så lekkert hos deg ♥

    SvarSlett
  2. Hvor er den kommoden eller hva jeg skal kalle det, med den grønne planten på i bakgrunnen fra??

    SvarSlett
    Svar

    1. konsollbordet i grovt materiale er fra butikken min Drømmeverden.

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!