tirsdag 5. august 2014

Helt Alene...

Nå er vi inne i siste uken før de små skal begynner i barnehage og SFO. Det skal bli deilig å få faste rutiner på alt igjen. Og ikke minst barnehageplass på minstemor. Vi har ventet siden hun fylte 1år i januar.. Ikke så lett å få det til å gå opp, men vi fikk det da til:)
Hun er så klar for å leke med andre små, være aktiv og lære masse nytt. Tror hun vil elske barnahagen:) 

Jentene er på en liten ferie nå uten foreldrene. Det har de så godt av, de storkoser seg. Når jeg er helt alene hjemme har jeg alltid mange planer:)
En del prosjekter hjemme skal gjennomføres, og noe på jobb. Idag skal vi spikre, male, gjøre om og fikse. Kan være det blir en liten runddans i stua også, jeg elsker å gjøre om!


Dette blir moro!

Fortsatt fin tirsdag til deg:)

6 kommentarer:

  1. Så utrolig flott dere har det! Vi holder selv på å bygge hus og jeg holder på med innredningen:) Likte veldig godt gulvet deres. Hvilken type er det?
    Camilla.

    SvarSlett
  2. Det er skjønt å nyte alenetid innimellom ja!
    Jeg er også alene hjemme nå, mens mannen ble igjen hos svigermor.
    Men så mye tid til huslige sysler blir det ikke, siden jeg skal jobbe fra i morgen av... bare klesvask :p
    Og så må jeg børste støv/spindelvev av sykkelen min i løpet av kvelden, for jeg skal sykle på jobb disse dagene! Ferien er over, så kan ikke ligge på latsiden :p

    Ønsker deg en koselig onsdag videre :)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar:)
      God helg til deg!

      Slett
  3. Hvor har du kjøpt de stolene og puffen henn?;)

    SvarSlett
  4. Hvor har du kjøpt de stolene og puffen henn?;) du har en såå fin og vakker blogg;) masse nydelig interiør;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Stolene, puffen og sofaen er i samme serie og kommer fra butikken min drømmeverden. (se www.drommeverden/møbler)
      Tusen takk for koselig kommentar, det varmer <3

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!