mandag 4. august 2014

@drommeverden_no

God mandag og første uken i august!
Deilig, det betyr at vi er igang med hverdagen igjen. Ihvertfall for min del:)
Ferie er deilig, men aller helst liker jeg hverdagene med rutiner og velfortjent helg på slutten av uken.

Jeg har helt glemt å fortelle dere at jeg også er å finnes på instagram. Mange av dere har kanskje sett meg der allerede, men nå var det på høy tid å dele det med dere alle.
Jeg deler en blanding av butikken, nye varer, hjemmet vårt, mine små gull og litt hverdagsliv.
Besøk meg gjerne:)

@drommeverden_no
                 






Vi skrives senere:)

1 kommentar:

  1. Spenstig side du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en titt på nettsiden min om tapeter Du må fortsette ditt nydelige arbeid =)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!