tirsdag 19. august 2014

Pappaen min!

For en dag!
Dagen startet grytidlig og ender nå..
Store, lille, skolejenta mi tok bussen til skolen for første gang idag. Jeg fulgte henne til bussen og ventet der sammen med henne. Hun gikk inn alene og satte seg på første setet med et lurt smil om munnen. Mammaen stod igjen kjempestolt med en klump i magen og tårer som presset på. TENK så stor hun er blitt! Idag kjente jeg veldig på følelsen av å slippe taket. Taket til en liten jente som skal utforske verden og lære å bli selvstendig. 

Ikveld har vi feiret verdens snilleste, mest hjelpsomme og trygge pappa! Han fyller 60 år idag. En mann som står på og jobber dagen lang. Han har drevet for seg selv i 23år nå, jeg er stolt av hva han har skapt. Uten han hadde ikke jeg vært der jeg er idag med egen butikk heller. Mye har han lært meg i årenes løp, og jeg lærer enda. Han har stilt opp og hjulpet meg med alt fra snekring, bæring, skruing…ja, det meste av sånne handy-ting ikke jeg kan:)
Hipp Hipp Hurra!

Jeg dro likesågodt igång en giveaway på instagram for å feire:)
Følger du oss ikke der bør du ta turen innom.
@drommeverden_no

Siste arbeidsdag imorgen før det bærer av sted på innkjø og messe….weeeee!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!