lørdag 9. august 2014

Endelig helg i en ommøblert stue!

Endelig helg for meg også!
6 dagers arbeidsuke med ekstra lange dager merkes på kroppen. Nå var det helt greit å avslutte dagen med en treningsøkt og sofakos med en kopp kakao og levende lys. Jeg har med et lass av kataloger opp i sofane, nyheter bestilles. Kan røpe at jeg også bestiller varer fra et nytt merke vi får i Drømmeverden, dette har jeg ventet lenge på:) *glede*

Jeg ser tilbake på en fantastisk uke på mange måter. Ikke bare er jeg kommet igang med styrketrening igjen og ble så støl at jeg nesten ikke klarte gå på do. Haha!
Men det har vært en klype seg i armen uke når det kommer til butikken min. Utrolig mange nye fjes har funnet veien og det er blitt shoppet som aldri før. Jeg er så stolt at jeg nesten sprekker!
 Tenk at min lille drøm om en drømmeverden er blitt så utrolig virkelig. Det siste halvåret har vært helt rått. 
Hard work pays off!
Tusen tusen takk for at dere velger å handle i Drømmeverden og lar meg få jobbe med det jeg elsker. Jeg kan love dere enda mer fine klær, interiør, nyheter, inspirasjon, merker og en enda bedre butikk. Bare vent, jeg har planene klare:)


Stuen fikk seg en ommøblering denne uken. Sånn er det når a mor er alene hjemme:)
Jeg er veldig fornøyd med en skikkelig kosekrok, men mangler veldig noe på veggene over sofaen. 
Lurer litt på å ha et speil, eller en klokke, eller bilder. Å klarer ikke bestemme meg.
Nytt sofabord kommer, lampe skal over bordet (elektrikker kommer snaaaart) og gardiner må opp denne høsten. Ja, da bør det bli bra.

Hva synes du?

2 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig og fint du har det:)
    Klem fra Elise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, koselig at du la igjen en hilsen:)
      God søndagskveld!

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!