fredag 15. august 2014

På Vei!

Hei fra sofakroken!
Denne helgen er så hjertelig velkommen. En uke med mye nytt og mange inntrykk går mot slutten og det skal bli godt å bremse ned litt. Og bare nyte.
Nyte familien min og at høsten er skikkelig på vei. Eller er den her alt? 
Ingen tvil om at denne uken har temperaturen fornadret seg. Skikkelig kaldt på kveldene og morningene. 

Jeg er veldig glad i høsten. Nå kan vi med god samvittighet krype opp i sofaen blant mange puter med et deilig pledd, en kopp med noe varmt og kanskje en god bok. For ikke å glemme levende lys! 
Jeg teller 22 tente lys nå, og det bare i stuen… 
Interiøret om høsten synes jeg er noe eget. Jeg elsker jo alt som går i lin og jordfarger, dette kommer skikkelig til rette nå. Sammen med drivved, rotting, saueskinn og lyng får dere min stil. Eller Drømmeverden stilen!

Min favoritt leverandør i butikken er Riviera Maison, noe jeg vet jeg ikke er alene om å synes. Eller hva? Disse varene flyr ut av butikk så det er ikke tvil om at dere også har trykket dette til deres bryst. Ikke bare har de utrolig mye fint, men man ser og merker at alt er så ordentlig og gjennomført. For ikke å snakke om klassisk. Rottingbrettet mitt fra RM er 6år gammelt, og jeg bruker det hele året rundt. Det kommer nå inn igjen til Drømmeverden. Tidlig neste uke kommer det endelig masse deilige produkter  fra RM, gleder meg:)



Noen av de basic varene som kommer inn igjen er Something Else vasen, kitchen roll holder, rectangular rottingkurv (som jeg bruker inne i grua), rottingfat, champagnekjøler på stett, stort etasjefat i sølv, RM hurricane, rotting brikker….og i det hele tatt:)
Jeg legger det ut i nettbutikken nå, så pass på å sikre deg godbitene. Klikk HER 

God Fredagskveld og helg mine lesere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!