torsdag 5. juli 2012

Kjøkkenkroken♥

God dag til dere♥

Kjøkkenet vårt er på god vei til å bli hjemmekoselig, endelig!
 Stolene våre er Henriksdag fra Ikea med lin/hvite trekk, ny slagbenk og bord fra butikken min (bestillingsvare)
Bak slagbenken skal min favoritt tallerkenhylle opp, men ting tar tid... 
Ihvertfall når jeg ikke klarer å fikse det selv! *smiler*
Puter, quilt-teppe og bordbrikker er også fra butikken min. 
Skikkelig sommerfølelse på kjøkkenet, priser sommeren så lenge den varer!
♥Sommer♥

For min del blir det fri-lørdag denne helgen, Jippi!
Da tar vi turen til Hallingmarken for å se på Vinni, stas for liten og stor. For ikke å snakke om popcorn, karuseller og lakris...Mmmm.

Deilig Torsdag, solen skinner over hele vårt langstrakte land idag?


 Min kjære jobber med terrasse og uteplass....skal bli godt!


6 kommentarer:

  1. Så flott kjøkken du har! Slagbenk er kjempe sjarmerende for å ikke nevne tallerkenhyller:) Kos deg på Hallingmarken:)
    Hilsen ELin

    SvarSlett
  2. Se her ja. Lekkert. Tenker det er meget behagelig å kjenne at en begynner å komme mer iorden og rommene blir mer hjemmekoselige;).

    Ha en trivelig helg ;).

    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  3. SÅ fint det ble Margit! Kjempekoselig og VEEELDIG lekkert!!! Stolene passet fint sammen med bordet og slagbenken, grattis! Må være utrolig morsomt (selv om det er litt vanskelig også med alt det fine som kommer inn...) å velge ut tilbehør. Flott å kunne bytte litt etter humør og årstid :)

    Håper dere har kost dere på Hallingmarken, god ny uke :) Klem Gry

    SvarSlett
  4. Fant nettopp bloggen din, å jeg elsker stilen din! Har helt lik smak. Så fortsett å legge ut mange innlegg. Holder nå på å ska innrede leiligheten min som jeg flytter inn i, å masse nytt å se her!
    Fortsett å legge ut innlegg, å du har en fast leser og en god dupliserer ;)

    SvarSlett
  5. Er slagbenken fra butikken din også?;)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!