søndag 29. juli 2012

Helt Hekta!

Opp til gleder, opp til sorge,
Opp og si God Morgen, Norge!
 Idag har jeg allerede tilbakelagt flere kilometer med løpeskoene. 
Finnes ingen bedre start på dagen!
Etterfulgt av en nytraktet kopp kaffe...mmmm..
 Løpeskoene har vært med overalt i sommer. Uansett hvor man ferierer kan man ta seg en løpetur. Jeg liker å stå opp tidlig, ta på meg fillene og komme meg ut før de andre våkner. Deilig å kjenne freden enten det er i skogen, langs vannet, på landeveien eller på fjellet. Kroppen kjenner at den lever, og våkner til liv. Er man heldig å kjenne solen varme i ansiktet er lykken komplett.
Ja, jeg er hekta!
Bildene er fra slagbenken på kjøkkenet. Jeg har brukt et Greengate quilt-teppe i bunnen, en pute fra Greengate, og den nydeligste himmelblå pute med hjerte. Alt fra min butikk/nettbutikk.

Nå skal jeg lage en deilig frokost til familien som sover ennå!
Den skal nytes ute for her skinner solen.

Senere idag blir det middag og kake hos oss for jeg fyller år imorgen. 
Min kjære reiser på jobb igjen imorgen etter 5 uker hjemme, blir rart..

Hvordan liker du å starte dagen?


1 kommentar:

  1. Så flink du er da, hørtes herlig ut og starte dagen slik:)
    Koselig krok med flotte puter og teppe ♥

    Ha en KOS dag:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!