mandag 8. september 2014

Visiting Prague!


God Kveld!
Det beste med å reise vekk er å oppleve masse nytt. Det verste med å komme hjem igjen er alt som må taes tak i etter noen dager fri. Jeg startet denne dagen hardt og brutalt med et morgenmøte med regnskapsfører før jobben kalte. Butikken begynner virkelig å ta form og skinne som en diamant. Oppussingen er så vellykket, gleder meg til å se det fullstendig ferdige resultatet. 
Nå er det bare å henge i, ting gjør seg ikke selv:)

Jeg har samlet noen av bildene fra turen vår til Praha. En fantastisk flott by som jeg gjerne drar tilbake til. Byen er stor med mye fin arkitektur og flotte bygninger. Shoppingen kan man heller ikke si noe på:)
Vi trasket over Karlsbroen, et must når man besøker byen. En båttur på elven ble det også. Ellers trasket vi gatelangs og opplevde det som kom på vår vei:)
Været var nydelig denne helgen, snakk om å få den perfekte stemningen.

      

        


-Mannen er GAL!!!-
Siste dagen spiste vi deilig 3retters på taket av Praha, takterrassen på Hotel U prince. 
Her hadde vi nydelig utsikt utover, kjempegod mat og drikke. 
Nydelig utsikt når kvelden kom


Praha kan anbefales på det varmeste!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!