mandag 20. februar 2012

Give Away!


Nå er det på høy tid med en give-away på bloggen min:)
Med mange koselige hilsninger, fremgang på husbygging og masse hyggelige kunder både i butikken og nettbutikken vil jeg feire ved å gi bort et putetrekk i striesekkmateriale med teksten LOVE. Dette putetrekket er hele 60x60cm og har en verdi på kr.599,-

For å delta kan du trekke hele 3 lodd:
1. Lik Drømmeverden gaver og interiør på facebook (link på høyre-siden av bloggen min)
2. Del facebook siden med alle dine venner (trykk share på butikkens side)
3. Legg igjen en hilsen under DETTE innlegget 

Skriv hvor mange lodd du trekker.
Om du har egen blogg må du gjerne linke til give-awayen min:)

Tvi Tvi!


28 kommentarer:

  1. Så fin putetrekk... jeg tar herved 1 lodd... ;) da jeg ikke er så aktiv på fb ;) men er aktiv i bloggis verdenen! ;) begynte for 7 uker siden, skal siii en blir hekta!! og ikke minst inspirert!! ;) jeg har en give away på gang hos meg og, en nydelig ramme fra Perfect home... stikk gjerne innom! :)
    -Klems Diana-

    SvarSlett
  2. Så lekkert putetrekk, har putedilla :) får ikke nok av puter!!!!

    1 lodd

    Ha en fin uke :)

    Carpe diem

    SvarSlett
  3. - LOVE it!

    Trekker selvfølgelig full pott, hele tre lodd! ;)

    Tvi tvi!

    SvarSlett
  4. ååå d putetrekket er så fint;0)

    2 lodd

    Ann Helen Andersen

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Jeg har fulgt bloggen din og facebooksiden en månedstid nå og jeg blir så inspirert! Jeg er veldig glad i interiør selv og om jeg har litt ledig tid, blar jeg ofte igjennom nettbutikken din. Skal prøve å komme innom butikken din i Åmot snart :-) Putetrekket er kjempefint, står på ønskelista!
    3 lodd!

    SvarSlett
    Svar
    1. Epost adressa mi er randi-raaen@hotmail.com :)

      Slett
  6. så morro! kjempe fint putetrekk:) Jeg er med, med 3 lodd!! -cathrine

    SvarSlett
  7. For en utrolig fin blogg, og for en fin butikk du har. Jeg må si at jeg liker det jeg ser, og dette putetrekket her var bare helt nydelig, dermed trakk jeg alle 3 loddene. Stå på videre :)

    Camilla

    SvarSlett
  8. Så flott putetrekk:)

    2 lodd.

    Klem
    Hege Skalstad

    SvarSlett
  9. Så gøy med give-away :) Jeg hiver meg på og har nå TRE lodd!!!
    Håper å få tid til å komme innom butikken snart også....masse fint fra Greengate har kommet så jeg :)

    SvarSlett
  10. Flotte produkter :)

    Jeg liker og har delt på facebook :)

    3 lodd :)

    MVH
    Christine R

    SvarSlett
  11. Tonje Madeleine Andersen21. februar 2012 kl. 14:35

    Så gøy!!! Elsker butikken,kommer snart innom å handler flere rammer og de flotte keramikkmuffinsformene :-D
    Hiver meg på å trekker tre lodd :-D

    SvarSlett
  12. Så morro Margit. Da blir det 3 lodd på meg :)
    Ha en fin dag klem Tonje

    SvarSlett
  13. Fantastisk flott premie :-D
    Jeg blir gjerne med på 3 lodd!
    Og slenger gjerne med en link på bloggen min ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  14. Ohh kjempestilig putetrekk! :) eg tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  15. Kjempefint putetrekk:)Synes også du har en flott butikk:)
    Liker og deler på Facebook:)Da blir det 3 lodd på meg:)

    Marianne

    SvarSlett
  16. Å så fint det var :)

    Jeg har likt siden din på facebook og skriver en hilsen her (2lodd).

    Ha en fin dag :=)

    SvarSlett
  17. Kjempe fint :) det passer såååå bra hos meg :)

    Det blir 3 lodd på meg også.

    <3 hilsen Trine

    SvarSlett
  18. lekkert! 3 lodd veitu, er stoor fan av butikken din ;) Ha en flott dag!

    Wenche Helen

    SvarSlett
  19. Nydelig putetrekk... Delt, liker, og noen ord her.. Er nødt til å ta butikken i nærmere øyesyn snart! Mye lekkert du har tatt bilder av:))
    3 lodd på meg:)

    SvarSlett
  20. Førr ei nydelig puta! 3 lodd til mæ :D

    Ha en fin kveld!
    Klæm Trine

    SvarSlett
  21. Uken er over og helgen er her. Fyll den med kos og med solskinnsvær. La helgen bli god og dagene fine. Ta vare på venner, deg og dine. Fortell da også til de du har nær, at så lenge du lever har du dem kjær! Ha en fin helg:)

    Er gjerne med på 1 lodd :)
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  22. Hei Marigit! Nå er jeg kanskje litt sent ute, men hiver meg med ;) Jeg liker, har delt og kommentert, så da blir det vel 3 lodd da. God helg! Klem Gry

    SvarSlett
  23. Wow,for en fin giveaway..
    Prøver lykken med lodd,tvitvi til meg ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  24. Jeg henger meg på og tar 1 lodd.
    Ønsker deg en riktig god helg.
    Klem fra jeanette

    SvarSlett
  25. Hei :)
    Jeg var desverre litt sent ute til å være med på giveawayen din.
    Men hvor får jeg kjøpt den stolen som putetrekket er i?
    Den var bare nydelig - og passer godt inn i min kommende stue :)

    klem fra Linn Therese

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Linn Therese,

      Den sjeselong stolen kan du bestille via butikken min Drømmeverden.
      Send mail til drommeverden@hotmail.no
      Fått beskjed om at den må bestilles fort da mange er reservert alt.
      Margit

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!