torsdag 23. februar 2012

Det var en gang... (og give away!)


...som skal bli GRÅ!


Kollasj til gangen: Villa Drømmeverden
Jeg har fått sånn sans for grått!
I hallen og gangen skal vi ha fargen skumring på veggene. I hallen har vi kjøpt mørke-grå store fliser, mens i gangen blir det samme parkett som resten av huset. Garderobeskap er bestilt, hele 6skapdører får vi. Jippi!

For snart ett år siden kjøpte jeg en råtøff rottingsofa som skal få plass her. Godt å slenge rompa nedpå!

  
Gangen er på god vei!

Moro å bruke litt farger igjen, litt lei av hvitt-hvitt-hvitt (hvem skulle tro det?)

Er du grå?

HUSK! Give-awayen hos meg. Vinn nydelig LOVE putetrekk. Trekkes imorgen fredag kveld.
Meld deg på her



Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Har selv et spann med gråmaling som venter...
    Så lekkert bilde av sofa med kjempefin pute :)

    Ha en flott kveld!

    Carpe diem

    SvarSlett
  2. Jepp :)

    Jeg har i dag malt badet opp grått. Mørk, med litt blått i. Ble så fint atte. :D

    SvarSlett
  3. Så lekkert. Er selv i gang med å bygge nytt hus som skal stå ferdig til høsten.
    Vi har også lyst på litt farge på veggene, er så lekkert mot de hvite listene. Grått er utrolig stilig!
    Kan jeg spørre deg hvor du kjøper garderobeskap? Vi har ikke bestemt oss for om vi skal ha skyvedører eller møbelgarderobe.
    Lykke til med huset.
    Nordlandshilsen fra Marit :-)

    SvarSlett
  4. Hei, jeg lurer akkurat på det samme som Marit, kunne godt tenkt meg å vite hvor du
    skal kjøpe garderoben din, den var kjempefin :) Vi er midt i byggeprosess vi også, mangen valg å ta!

    Hilsen Linda

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!