onsdag 15. februar 2012

10 år...

..har jammen gått siden jeg kapret drømmeprinsen<3
(eller var det han som kapret meg...flirer)
Takk for han du holder ut med meg og mine sprøe ideer, sterke meninger og til tider mye mas. 
Som stort sett er velfortjent. *smiler*

Kjærligheten skal pleies når han kommer hjem igjen fra jobb om en uke. Jammen har han ikke sluppet unna morsdag, valentinesdag og 10års jubileum. Hint Hint!
 Elsker deg, min kjære!

Husket du på den kjære igår 14.feb?

Tegninger på badet er mottatt, vil du se?

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med 10 år!
    Åjada, han ble husket på, og det ble ikke særlig godt mottatt. Sånn er det når drømmeprinsen er sta som et esel! ;)
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 10 år!!
    Tipper du blir satt stas på når han kommer hjem, siden han galant hoppet over alle tre dagene ♥

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!