lørdag 4. februar 2012

Litt mer stue...

...før vi beveger oss videre i Villa Drømmeverden. 

Howard-sofa
Høyt på ønskelista står en howard sofa, eller faktisk to... evtentuelt en med to stoler til. 
Disse skulle fått skint om kapp med solen som forhåpentligvis skal vise seg gjennom alle mine stuevinduer.
*Drømme*

I tillegg skal vi ha en TV/kose-mose avdeling i stuen. En krok vi kan lene oss tilbake i, legge bena høyt og se på TV. Eller bare nyte peisen.

Foto: Slettvoll
Drømmen hadde vært en rocky lounge fra Slettvoll, men den koster nok me enn den smaker. Tenk den fylt opp med puter, pledd og saueskinn. Oi, oi, oi!
Funderer på min egen løsning her som koster bittelitt mindre. 

Sofaen vi har idag ELSKER jeg, slår man seg ned blir man sittende..
Men desverre blir den nok for stor!?!
3,5meter i bredde gjør at vi da ikke kan ha to sittegrupper i stuen. Den blir med på flyttingen så får vi se. Eller kanskje den havner på finn før...
Stuen i vårt forrige Drømmehus

Møbler blir uansett ikke kjøpt før vi er i hus. Siden vi har masse fine møbler må disse testes først. Også er det rart hvordan man må bo seg til. Sist vi bygget hus kjøpte vi nye møbler ett år etter innflytting. Vi får se..

Uansett lov å drømme... sant?


Sofaklem

1 kommentar:

  1. Så mye flott å velge i og så kjekt å drømme seg bort ☺ fin blogg du har så la meg til som følger hos deg ☺ gleder meg til å følge deg videre...
    -Beate-

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!