onsdag 1. februar 2012

Fremgang!

Nå skjer det saker i Villa Drømmeverden!
Og da blir jeg så glad!

Velkommen inn i vår stue som begynner å ta form:
Planen er å ha to sofaer stående ved vinduene, landlig utsikt og masse deilig lys. I kroken til høyre i bildet skal vi ha TV-kroken; sofa eller gode stoler.

Kjøkkenet vårt:
Dobbel terrassedør ut til overbygget terrasse. Kjøkkeninnredning skal være U-formet med grue på midten. 
Her får vi også plass til stort spisebord. Kjøkkenet blir på underkant av 40kvm. 
DET skal bli så godt!

Badet i "voksenavdelingen":
Her står jeg inne på vårt soverom og tar bilde. Vi skal ha direkte inngang til bad og walk-in closet fra vårt soverom.
Litt luksus må man ha. *smiler bredt*

Det var det så langt!
Lite flatterende interiør bilder...ennå. Men sånn ser det ut underveis i husbyggingen.
Gøy å se masse fremgang fremover nå. 

Jeg pakker opp sååå mye lekkert i butikken om dagen. 
Tar med meg kamera imorgen!


1 kommentar:

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!