lørdag 25. februar 2012

Vinneren er trukket!

Tusen takk til alle som har deltatt, liker facebook siden til butikken min og har delt!
Dere er fantastiske!

                 Skulle gjerne hatt en gave til hver og en av dere.
                Den heldige vinneren av LOVE putetrekket er:
                                        fra huset i svingen
Gratulerer!(send meg adressen din)

Ikke lenge til neste give-away for dette var gøy:)


Nå skal frua ha FRI idag (ikke hverdagskost siden butikken min er åpen på lørdager) og vi skal kose oss på VM i skiflyving! Ikke hevr dag noe så STORT skjer i vår kommune:)



3 kommentarer:

  1. Så morsomt :-D
    Nå var jeg heldig gitt!
    Ha en fortsatt fin helg...

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Karianne Solheim Bøen
    Merkursvingen 15
    3033 Drammen

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!