onsdag 30. oktober 2013

Den perfekte takpendel!

Hei og hå!
Noe av det vanskeligste med nytt hus er å finne taklamper som jeg er helt sikker på.
Vi har hvitmalt gips i alle tak, så jeg ønsker ikke å lage unødvendige hull. Derfor har jeg brukt litt ekstra tid på å bestemme meg før lamper kommer opp. Stue, kjøkken, TV stue, gang og hall har i tillegg downlights så behovet for taklamper er ikke nødvendigvis der. 

Tips ved husbygging:
Det er alltid vanskelig å vite akkurat hvor spisebord, stuebord og andre møbler blir plassert når man er midt i byggeprosessen. Noen møbler har man ikke valgt enda heller. Istedenfor å få et takpunkt der man TROR at taklampen skal henge så kan man be elektrikker lage takpunktet og la det ligge rett over takplatene/panel/gipsen. Da kan man bruke tid på å plassere møbler og få ting på plass der man ønsker uten å måtte ta hensyn til takpunktet. Når alt er på plass kan elektrikker lage takpunktet der du ønsker å bare hente ned koblingen som allerede ligger der. 
Dette har vi gjort, så nå venter jeg bare på elektrikker som skal sette opp lamper og borre hull i taket på riktig sted.
Jeg simpelthen ESLKER takpendelen i silke fra TineK.
Nå som vi har de på lager i butikken tror jeg at jeg skal kjøpe meg en XL lampe.
Jeg har to steder den kan passe, så jeg må teste det ut. 
Gleder meg:)
Er dette også en favoritt hos deg?
Ta deg en titt HER

Jeg styrer på kjøkkenet for tiden, har noe å vise dere som kanskje kan være noe for dere også!

Nattaklem

1 kommentar:

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!