tirsdag 29. oktober 2013

Gull-kupp!

God kveld!
Håper dere har hatt en fin tirsdag? 
Jeg har ikveld brukt tiden skikkelig godt. Fått unna så mye jobb som har hengt over meg, finnes ikke noe bedre enn det. Derfor blir det en sen oppdatering til dere lesere.

Kobber og gull er hottere enn hottest for tiden, og det er visst kommet for å bli en god stund også.
Jeg digger gullputa mi fra Bloomingville, og vet mange av dere gjør det også.
Derfor har jeg ikveld satt ned disse putene med gull, kobber eller sølv skrift fra kr.359,- til 259,- i nettbutikken. 
Ta en titt HER

Håper dere LIKER!

Nyvasket sengetøy så nå er det loppekassa neste. Finnes ikke noe bedre enn det, eller!?
Nattaklem fra

4 kommentarer:

  1. Kjempe stilig pute:)
    Sov godt:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Hei :) Fin blogg! Hvor er det fatet ifra? =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Fatet hadde jeg i butikken for flere år siden. Kan være vi får inn noe lignende snart:)

      Slett
    2. Åja :) Da får jeg prøve å følge med litt, det var utrolig fint :)

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!