torsdag 9. februar 2012

Master bedroom!

Da beveger vi oss inn i det aller helligste:)

Soverommet vårt skal gi rom for avslapping og luksus. DET trenger man i hverdagen!
Et av mine høyeste ønsker da vi startet å tegne huset var å få egen "hotell-avdeling", bestående av soverom, bad og walk-in closet. Vi tegnet og tegnet og ønsket mitt glapp nesten, men så fant vi en løsning.
 HAppy happY!

Tema for soverom. Tapet til høyre.
Soverommet skal være ganske mørkt. En tapet i tilnærmet fargen marracesh skal pryde 3 vegger og siste veggen skal ha samme farge, men med mønster. Som til høyre i bildet over.
Tema: GLAM, jordfarger, metall og lyx!
Ny seng skal vi kjøpe. Og denne gangen skal vi ha en god seng med bra kvalitet. Tanken er å kjøpe en rammemadrass, også har jeg noen planer for hodegavelen. Må bare bestemme meg for om jeg vil at den skal være litt herskapelig eller gå for en røffere variant. Vi får se!

Har du en god seng å anbefale?
Er jo en jungel av senger.

Til gulvet har jeg funnet et teppet som matcher. Tenk så deilig å sette føttene ned på et bløtt teppe istedenfor parkett.. og tusle inn på badet.
*drømmer meg bort*

Sweet dreams!


2 kommentarer:

  1. Hørs ut som det kommer til og bli et LUX soverom ♥
    Så deilig og kunne tegne inn slike ting som man alltid har hatt lyst på:)
    Gleder meg til og se deres ferdige hus altså:)

    SvarSlett
  2. Lyx og glam må man ha ja, og jeg er helt enig! "Hotellavdeling" har også vi fått med walk-in og bad tilknyttet sov. For en luksus! Mitt "hotellrom" blir ganske mørkt, og jeg landet på grått, med en en lysere tapet fra "Elements". Du tenker i samme baner som meg og det blir artig å se resultatet:-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!