fredag 17. februar 2012

Husbilder

Det jobbes jevnt og trutt i huset vårt.
Snart er alle vegger kledd, moro å få rom-følelse!

Badet er ferdig gipset og er om ikke lenge klart for flisleggern.


Dusjnisjen er bygget "inn" i soverommet vårt. Glassdør vil komme i åpningen her. Innredningen skal gå fra den lille veggen ved dusjnisjen og bort til vinduet.






Kjøkkenet mitt
Det vil komme kjøkkenbenk under vinduene og tofløyet terrassedør der hvor åpningen er kledd med plast.


Stuen er ferdig gipskledd og klar for å få farge på veggene og tapet. Her står jeg i stuen og ser mot kjøkkenet. Innredning skal gå under vindu, grue rett frem og benk med vask på høyre side. Mursteinsveggen skal dele stue og kjøkken ved terrassedøren.


Her står jeg i TV-kroken i stuen og ser mot åpningen fra hallen inn til kjøkkenet. Den lille åpningen er spiskammerset.

Jeg får en såååå god følelse av å være i huset. Rommene virker gode og store og planløsningen perfekt. Tegnet helt selv av oss! Drømmehjemmet vårt

Imorgen kommer tegninger av badet! Bestilt fliser idag, fornøyd frøken!







3 kommentarer:

  1. Så langt dere har kommet. Vegger har virkelig mye å si ser jeg. Gleder meg. Vi har jo fortsatt disse stenderne vi da..

    Tør nesten ikke gå inn på bloggen din, for jeg ser at dere velger en del likt som oss. Både når det gjelder valg av veggfarger og flis på bad. Skummelt igrunn..;)

    God helg. Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  2. Så fantastisk det må være og se denne fremgangen:)
    Heldige dere er, kan ikke få sagt det mange nok ganger jeg, hihi:)

    Ha en fin fin helg ♥

    SvarSlett
  3. Så fint det blir :) Så moro å bygge selvtegnet drømmehus!!!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!