mandag 13. februar 2012

Elle melle..

Er så stresset for at jeg ikke får bestemt meg for hovedbadet.. 
FOR et luksusproblem egentlig!
Liker godt disse mosaikk flisene som bygger inn badekaret. Dette må vi ha for min kjære har fått boblekaret han ønsket seg (hans eneste ønske i dette huset mer eller mindre..) Jeg ønsket meg badekar med løveføtter, men alternativet er fantastisk. Så da er alle happy! Boblekaret skal bygges inn i fliser, champagnekant it is. *fornøyd*
Tror valget faller på fliser i beige nyanser. Funnet ut at det gir meg den rette Spa-følelsen. 
Lunt og koselig! 
Men de må ha litt spill i fargen og ikke for beige, og de må finnes i forskjellige størrelser. Liker å kombinere store, små, avlange og mosikk fliser. 
Lett å finne? Hmmm..
Flott og nostalgisk med hvite subway fliser også!
Vel, gjestebadet skal gå i hvitt og grått. Satser på at jeg får mettet trangen for subway-flisert der.

Jeg er en person som liker mye forskjellig, og elsker: ja takk, begge deler!
Så dette er valgets kval...nesten..

Tanken er at badet skal være tidløst. Blir lenge til neste gang vi skal pusse opp.
Hva er tidløst???


Må løpe, skal ut å kjøpe fliser....iiiikkk!
Foto: inspirasjonsguiden Bonytt 

4 kommentarer:

  1. Hjelpe meg,huseker når jeg skulle bestemme meg for det samme..for å si det sann så hadde jeg bestemt meg mange ganger, men det ente med hvite fliser på vegger og noen grå ganske så lekkre fliser på gulvet og hvit inredning..hørset kansje kjedelig ut, men synst det er ganske så tidløs..Masse lykke til ☺

    SvarSlett
  2. Ååå, skjønner problemet ditt! Kan heller aldri forstå hvordan jeg skal bestemme meg for badene. Det er så masse flott å velge i. Tror flisevalgene kommer til å bli spesielt vanskelig! Lykke til:D Gleder meg til å se resultatet:D

    Ha en fiiin uke:D

    SvarSlett
  3. Uansett hva du velger så er jeg sikker på at det blir lekkert :) Jeg ville nok valgt hvitt, da kan man endre utseende med tekstiler :)

    Ønsker deg en fortsatt god kveld
    klem klem

    SvarSlett
  4. Så mye fin baderomsinspiasjon!!
    Vi skal bygge ut og pusse opp hovedbadet, og jeg klarer ikke å finne ut hvordan det skal innredes. Luksusproblem? Ja!, men det er jo så frustrerende også, når man ikke kommer seg i gang pga av at jeg ikke klarer å bestemme meg! :-p

    Håper du finner ut av det snart, jheg gleder meg iallefall til å se bilder!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!