tirsdag 21. februar 2012

Butterflies...

Ikke bare har jeg sommerfugler i magen for tiden, det går sånn fremover på huset vårt!
Men det blir sommerfugler også på veggen.



En nydelig lyserosa tapet fikk vi hentet igår, da vi var på jentetur.
Kan tro frøkna ble kry!
 Ja, for den skal få pryde en vegg på prinsesse-rommet. (hadde tatt seg ut om jeg hadde brukt dennne i stuen, måte på hva mannen skal tåle..*smiler*)

Hun har fra byggestart av (1år siden) vært veldig klar på at hennes rom skal være rosa og lilla, hverken eller. Dermed basta! Søt når hun forklarer.
Høyt på ønskelista står denne rosa og lilla lysekrona jeg har i butikken min:

http://www.drommeverden.no/

Med rosa sommerfugl tapet er alle happy!
Mor fordi denne er rålekker, glad det ikke var ønske om prinsessefigurer, ballerinasko og tingeling. Og prinsessa selv fordi det blir råååååsa!

I tillegg fikk jeg en del andre ideer til rommet hennes.
 For rosa og lilla it will be!
Men kan ikke avsløre alt nå, dere får heller se resultatet.

Finnes det noe annet enn rosa for små prinsesser?

klem

6 kommentarer:

  1. He he....begynte å lure litt før jeg leste ja ;)
    Lysekrona blir nok en slager!!!!

    SvarSlett
  2. Blir lekkert med dette ja...Den tapeten har naboen i nyhuset sitt på tuppa sitt rom og den var lekker ja...Den lysekrona var jo bare NICE! Dere er virkelig i fremdrift ser jeg:-) Artig å få rom!

    SvarSlett
  3. Den va jo kjempefin:) kan jeg spørre om hva taperen heter og forhandler som selger?? Lene

    SvarSlett
  4. Den va jo kjempefin:) kan jeg spørre om hva taperen heter og forhandler som selger?? Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har skrevet om den her:
      http://villadrommeverden.blogspot.no/2012/10/sommerfugl-tapet.html

      Den er kjempefin:)

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!