fredag 8. august 2014

Fredag med ungene på slep:)

Deilig med fredagskveld! 
Her traff rompa sofaen for 10minutter siden. 
Altfor sent etter min mening, men det er ikke alltid alt går etter planen. 

Idag har vært en slik dag. Begge småtuppene måtte være med meg på jobb idag. Jeg gruet meg skikkelig, men må man så må man. Alternativet var å holde butikken stengt og det er en grense jeg helst ikke vil gå over. Med begge jentene på slep dro jeg på jobb…

Kombinasjonen interiørbutikk og 1-åring er ikke den beste, men det gikk gudskjelov veldig bra idag. Storesøster passet på lillesøster som en hauk når jeg hjalp kunder. Og med litt boller, solrik og fantorangen på PC gikk det så bra. Hun sover jo midt på dagen og det reddet mye av dagen.
Alt i alt er jeg fornøyd, men håper å slippe det igjen:) 
*svett på ryggen og hjertet i halsen*

Stuen har blitt ommøblert igjen etter en "alene-hjemme" uke. 
Her er en sneak peak, mer kommer imorgen.

GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!