mandag 11. august 2014

En oase for rekreasjon

God mandagskveld!
Håper starten på uken har vært super. Her i huset er vi ENDELIG igang med barnehage for lillemor. Hun var så nydelig der hun gikk ut døren idag med sekken på ryggen
Det har ikke vært så greit å gå 7måneder uten barnehageplass, siden hun fylte 1år i januar. Men vi snekret det sammen på et vis med god hjelp fra familie.
Første dag i barnehagen gikk kjempefint, hun lekte i vei og ble fort fortrolig til de voksne. Godt å se for mammahjerte.


Igår var vi på en åpen hage her i nærområdet. Herremin for en hage!
De hadde lysthus, urtehage, drivhus, grønnsakshage, pelargoniaer i fleng, koselig sittegrupper både her og der…ja, denne hagen burde man oppleve. 
Jeg ble veldig inspirert til å oppgradere vår hage, men da i en veldig light versjon. Siden vi er bortreist titt og ofte og gjerne 3uker på sommeren hadde ikke denne hagen passet oss. Ikke har jeg tid i hverdagen heller. 
Et besøk her var rene rekreasjonen…
-tenk å sitte her med et glass vin-

            



        


…..Blup Blup...

Fortsatt god mandagskveld!
Jeg må tilbake til papirarbeidet mitt….*ønske det bare forduftet!*
Og pakke sekkene til jentene mine for morgendagen, SFO og barnahage:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!