tirsdag 5. november 2013

Husets Hjerte!


Hei og Hopp!
Da er jeg vel hjemme igjen.  Deilig på tur, men gud hvor deilig det er å være hjemme hos mine hjerter igjen. Som småbarnsmamma er det viktig å komme seg litt vekk og savne de små, samle ny energi og glede seg til å komme hjem. Hverdagen som gressenke kan være slitsom og intens, det skal jeg ikke lyve om. Nå er jeg tilbake med ny giv:)
En helg uten jobb har gjort sitt til at jeg måtte catche opp i mail,ordre og annet pc-jobbing igår. Nå er jeg i mål og det føles godt. 
Kjøkkenet er hustes hjerte, ingen tvil om det. 
Her lager vi mat, spiser, tegner, jobber, ser på barne-TV og har gjester på besøk. 
Å bygge hus med kjøkken på ca.40kvm angrer jeg ikke på!
Alt i alt er dette både arbeidssone og sosialsone.
Huset er klargjort for høsten, både ute og inne. 
Jeg kjører på med mye interiør i jordfarger. Min favoritt er rotting, tekstiler i lin, kjeramikk, sølv og glass. Planen er å tilføre farge, alt er i hus og klart. Det eneste som mangler er de nye kjøkkenmøblene. Jeg solgte slagbenken for en stund siden, og siden har jeg manglet et møbel til å fylle med puter. 
For jeg elsker puter!
Butikken bugner nå av julevarer, herregud så mye fint som er kommet!
Jeg skal style til jul hjemme her denne uken, så skal dere få se. 
Gleder meg!
Det er jo under en måned igjen til jeg skal pynte huset for julen. Jeg skal nyte jul her hjemme hele desember. Tiden flyr jo avsted.
Når pynter du?
Neste uke skal jeg være med på noe kjempespennende, gleder meg som en unge. Jeg vil ikke røpe hemmligheten helt enda, men dere skal få være med. Det jeg kan si er at det vil ta butikken til nye høyder. Dette blir så bra.
En sen hilsen fra a mor som nå skal køye.
Det har vært en lang og flott kosedag med mine søte små.

Natta fra kjøkkenet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!