fredag 29. november 2013

Black Friday!

Happy Friday!
Så var det helg igjen og denne helgen tar jeg imot med store åpne armer. Vi trer inn i desember og nå venter mye kos fremover. Jeg gleder meg til å tenne det første lyset, til å gi storegull adventskalenderen, pynte pepperkakehuset vi bakte forrige helg og ikke minst julegrantenning.

Har du noen planer for 1.advent helgen?


Fine Tonje som jobber i Drømmeverden viser her et flott antrekk fra butikken.
Digger den buksa med kors på rompa!
Finnes i nettbutikken: Bukse // Topp // Cardigan har sølvskimmer ved åpningen og koster kun kr.399,- (kommer på nett etterhvert, kan bestilles på mail)

Buksen under av fra JustR med de fineste detaljer! Elsker når klærne har et bestemt uttrykk, et særpreg og ikke som hos "naboen". 

Idag har jeg kost meg på jobb. Fikset opp litt, kost meg med hyggelige kunder og pakket julegaver. Vi er allerede nå utsolgt for en del og vi er ikke i desember enda. Anbefaler dere alle å få unna julegaver og julepynt nå så man får det man virkleig vil ha. 
Husk: Vareutvslget er best nå hos de fleste:)

Ønsker deg en fantastisk julehelg!
Vi må ha noe julemat i helgen kjenner jeg. Ja det må vi:)


1 kommentar:

  1. Flotte klær:)
    Likte godt buksene:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!