tirsdag 8. februar 2011

Walk the walk...

Vil dere se hva jeg jobber med utenom å drive gårdsbutikken?!?
Isåfall ta en titt på videoen under.

(Jeg har knallrosa t-shirt og mikrofon)

Jeg jobbet tidligere som instruktør innen aerobic, spinning og styrke/pump på SATS, men jobber nå på et lokalt treningssenter siden nærmeste SATS er 30min unna. 
Vi startet opp med noe helt nytt i høst (vi vet ikke om andre som driver med det samme i Norge) som vi kaller walk. Kjempemoro og effektiv trening!
Vi går og bruker en del trinn inspirert fra aerobic på en tredemølle som ikke er elektrisk. 
Ser det ikke gøy ut? :)

Vurderer å skrive litt om trening, motivasjon og kosthold på bloggen, innimellom såklart, hva synes DU om det?

Imorgen blir det mer interiør!

Nå: Date med fruene... *kose deg*

 Tjolahopp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!