tirsdag 13. september 2011

Greengate favoritt?

de gjør det igjen og igjen...
Lager alltid så mye fint! Vanskelig å finne en favoritt.
En av nyhetene fra Greengate denne høsten er tekstiler og stoneware i lilla. Og jeg har falt pladask! I bakrunnen kan man se det nydelige quilt teppet og puten i lilla og blomster. *ønske meg*
Og med noen lilla kopper til er dette komplett!
(koppene kommer i okt)
En annen favoritt er høstens røde servise. Dette kan fint brukes hele året, perfekt på et landlig gårdskjøkken synes jeg eller på hytten på fjellet! Jeg for min del ønsker meg dette til julen, tenk å dekke til julens selskaper. Og servere te i den nydelige te-kannen! 
Og selvfølgelig følger det en rekke flotte tekstiler til! Min store favoritt er quilt teppet i rødt/beige (sees i bakgrunnen) med nydelige puter til. *ønske seg til jul*
Jeg har begynt å spare litt på serviset Fay white som kom i vår, denne serien har fått noen nye deler nå i høst. I tillegg er det kommet en ny blå tekstil serie som passer til. Quilt teppe, puter, kjøkkenhåndkle, grytvante, brødserviett mm. Blått er alltid safe på kjøkkenet!
Og selvfølgelig har vi Greengates serien i beige-toner. Den vil alltid være en favotitt! Og kan kombineres med de fleste andre seriene. *smiler*
Greengate har også her kommet med en del nyheter. Alt av flotte tekstiler som quilt tepper. brødservietter, kjøkkenhåndkler, spisebrikker, grytekluter, puter osv. 

Og til barna:
 Søteste rosa til prinsessene
Stilig til gutta!
Hva er din Greengate favoritt?
Elle melle...

Greengate nyheten er selvfølgelig å finne i Drømmeverden gaver og interiør!




1 kommentar:

  1. Ahh så mye lekkert! Vanskelig å finne en favoritt blant alt det fine, men jeg falt nok litt ekstra for de herlige blå tekstilene <3 Ønsker deg en nydelig dag! Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!