lørdag 17. september 2011

♥Lilla ♥

Nå er definitivt høsten her!
Den friske høstluften møtte oss da vi kom ut på trappen idag tidlig.
Og det resulterte i at jeg måtte dra med meg litt lilla hjem idag. 
Lilla er den store høstfargen i å!

Nydelige roser i sarte lillatoner jeg fikk av en god venninne igår

Muffinsformer, mugge og Greengate bordbrikke fra www.drommeverden.no

Første dag med fyr i ovnen er det også.
Koser meg i sofakroken med blogging, interiørblader (søker masse inspirasjon til nyhuset), masse stearinlys og skal vi danse på skjermen. Savner bare en armkrok... Snart er gressenke tilværelsen over igjen..

Nyt Høsten, kjære dere!

Tror det blir Loppis imorgen...:)

1 kommentar:

  1. Så koselig! ;) Ja, lilla er nydelig og spesielt nå om høsten. Fint å bruke muffinsformene som telysholdere!

    Så kjekt å kunne stikke innom deg i butikken når en trenger litt inspirasjon, skal ordne en gave eller bare får lyst på en kaffe. Reklamerte litt for deg igjen i dag.. ;) God søndag kveld og god ny uke! Klem fra meg <3

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!