torsdag 24. mai 2012

Du er gær'n!

Happy solskinnsdag!

Ja, da er mureveggen oppe!
Jeg synes dette ble et fint element mot alt det lyse.
Muren deler kjøkken og stue.

Sett bort fra alt det forstyrrende rotet:)
Håndverkerne våre gjør seg ferdig i disse dager, da skal det bli en sann glede å ta bilder av et ferdig hus uten verktøy!

 I gangen valgte vi en tofløyet inngangsdør som ga masse fint lys!
Ble en betydelig forskjell fra den tette døren de har brukt i byggeperioden.
Foringer og lister rundt døren så blir det bra.

Jeg har igjen en ting som må ordnes asap!
...nemlig dørhåndtak til innedørene.
Jeg fant noen på nettet som jeg holdt på å bestille. For å være sikker ringte jeg min kjære. Ut fra pris pr.stk og antallet vi må ha fikk jeg en bastand beskjed fra min kjære: Du er gær'n!
Så da står vi her uten håndtak da. Jeg synes det er kjedelig å kjøpe noen jeg ikke vil ha..
Så da blir det fargerike skrutrekkere i hver dør inntil videre.
Det blir FINT kjære!

Nyt nok en fin sommerdag dere!

 

2 kommentarer:

  1. Lykke til med å finne kule dørhåndtak til en pris som mannen liker :)

    Vi har et kjempestort SommerBloggLotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    Ha en solrik og deilig helg.

    SvarSlett
  2. Nå er vel du godt igang du vel, med å fylle skap med GG og annet i glasskapene dine tenker jeg hihi. Så morsomt og FOR en deilig følelse å ha kommet så langt. Vi er jo straks ferdige vi også nå. Snekkerne er ferdig inne og skal gjøre seg ferdig utvendig ila denne helgen sier dem;).

    Døra deres er jo veldig flott da, og ja, den likner på den vi har bestillt;).Lekker den mursteinsveggen altså. Håper du får lagt ut flere bilder ila helgen *nysgjerrig*;)).

    Lykke til med valg av flott og prisgunstig håndtak og innflytting;).

    En befaring hadde vært morsomt og hyggelig ja;).

    Klem fra Nedre Eiker

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!