onsdag 9. mai 2012

Her skal det bli orden!

God kveld!
Håper dagen har vært flott?
 Garderobeskapet i hallen er ferdig montert!
Vi har totalt 6 dører og store dype skuffer. Her skal det bli orden i yttetøy, votter og luer. Blir sikkert plass til en hel del annet også, for disse skapene er gedigene!
*LYKKE*
 Nydelieg detaljer også her. Frua selv er super duper fornøyd for tiden. *smiler bredt*

Eneste skåret i gleden nå er en sår hals, stemme som kommer og går og øreverk! Jeg har hatt dott i øret siden flyreisen hjem fra Svalbard. Tips for å bli kvitt denne? Ja takk! :)

Bilder fra et snart ferdig kjøkken kommer. Jeg MÅ innom huset hver dag for å titte, drømme og klype meg selv i armen. Ja, for dette blir virkelig vårt drømmehjem. Endelig!

Vi har snart overlevd 2 år i gamlehuset (hvem skulle tro det??). Lørdag er det prinsessebursdag her hos oss. Ja, for det må være lilla, rosa og prinsesser- en meget bestemt ung pike. Kjenner jeg skulle ønske huset var ferdig til bursdagen, men her i gamlehuset kan barna bare leke og styre som de vil. Ingenting å være redd for...nesten. Jaja, det kommer flere anledninger:)

Alt som lå på høyre side her på bloggen ligger nå under innleggene. Jeg klarer ikke flytte de opp igjen. Hjelp!?

5 kommentarer:

  1. Herligland så ufattelig flott! Er det lov å spørre hva dette kom på? hehe. Hadde jo vært så gøy med slike flotte skap! Her får dere god plass ja:D

    SvarSlett
  2. Det blir så utrolig nydelig!!! Gleder meg veldig til å se hele huset ferdig :))

    SvarSlett
  3. Nydelige skap. Hvem har produsert de? Jeg vil også ha:) hilsen Anett

    SvarSlett
  4. For noen flotte skap. Jeg spør som de andre....hvem har produsert disse? Hilsen Lene

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!